Waarom kan ik niet mijn e-mailadres inloggen op het klantportaal?
U kunt inloggen op het online klantportaal via de volgende URL: https://mijn.vdx.nl. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres. Als uw e-mailadres aan meerdere klanthandles is gekoppeld is dit helaas niet mogelijk. U kunt dan inloggen met uw klanthandle. Een voorbeeld van een klanthandle is: VH2023ABCD. Via onderstaande kunt u de klanthandle opvragen:
Stap 1
Mocht u de inloggegevens niet meer weten klikt u onder het login scherm op ‘Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten’
Stap 2
In het volgende scherm vult u het e-mailadres in die bij de administratie van VDX bekend is. Als het e-mailadres is ingevuld klikt u 'Verstuur'. (Het e-mailadres wat bij ons in de administratie bekend is, is doorgaans het adres waar wij de facturen heen sturen.)
Stap 3
U krijgt binnen 15 minuten een e-mailbericht van ons met uw klanthandle of e-mailadres en een link om het wachtwoord te resetten. (Let op! De wachtwoord reset link zal slechts 1 uur geldig zijn.)
Hieronder kunt u voorbeeld van e-mailbericht terugvinden die u van ons krijgt:
Stap 4
Wanneer u het wachtwoord hebt gereset, kunt u vervolgens inloggen op https://mijn.vdx.nl met het toegezonden klanthandle en het wachtwoord wat u zojuist hebt ingesteld.