Hoe kan ik mijn klant gegevens wijzigen?
Wanneer uw NAW-gegevens of factuur e-mailadres niet meer juist genoteerd staan bij ons, dan kunt u deze via het online klantgedeelte wijzigen, via de volgende stappen:
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login
Stap 2
Vervolgens klikt u bovenaan op ‘Gegevens’
Stap 3
In het volgende overzicht kunt u de NAW-gegevens wijzigen. Als de gegevens zijn aangepast klikt u op de button ‘Gegevens opslaan’
Bedrijfsgegevens / Rechtsvorm
Als u de bedrijfsnaam, KVK-nummer of het BTW-nummer wilt aanpassen, klikt u op het tabblad ‘Rechtsvorm’. Zie voor meer in informatie volgende FAQ-artikel: https://www.vdx.nl/faq/btw-nummer-aanpassen
Factuur e-mailadres
Als u wilt dat de factuur naar een alternatief e-mailadres gestuurd wordt, dan klikt u op het tabblad 'Afwijkend factuuradres'. Zie voor meer informatie het volgende FAQ-artikel: https://www.vdx.nl/faq/factuur-email