Waar kan ik spam quarantine per gebruiker instellen?
Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kunt u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u een spam quarantine rapportage per gebruiker kunt instellen.
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login
Stap 2
Klik vervolgens bovenaan op ‘Domein en Hosting’
Stap 3
Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u het spamfilter wilt beheren.
Stap 4
Dan ziet u bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.
Stap 5
Vervolgens scrolt u naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.
Stap 6
Om de spam quarantaine in te schakelen klikt u aan de linkerkant op 'Beveiligingsrapport - postvak'
Als u wilt hebben dat e-mail gebruikers een quarantaine rapportage krijgen klikt u op 'inschakelen'. Mochten er spam berichten in quarantaine staan, dan wordt er een rapportage naar de betreffende gebruiker verzonden.
Als u wilt hebben dat er een rapportage van alle e-mailberichten in één overzicht wordt verzonden kunt u gebruik maken van de optie ‘quarantaine per domein’. Meer informatie hierover kunt u in het F.A.Q item ‘Waar kan ik spam quarantaine per domein instellen?’ terugvinden.