Waar kan ik de inkomende bezorgingswachtrij terugvinden?
Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kunt u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u de inkomende bezorgingswachtrij kunt inzien.
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login
Stap 2
Klik vervolgens bovenaan op ‘Domein en Hosting’
Stap 3
Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u het spamfilter wilt beheren.
Stap 4
Dan ziet u bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.
Stap 5
Vervolgens scrollt u naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.
Stap 6
Om de logs te bekijken klikt u aan de linkerkant op ‘bezorgingswachtrij - inkomende’
Stap 7
Hier kunt u de e-mails bekijken die nu in de wachtrij staan (met uitzondering van bevroren e-mails die niet zijn gebounced vanwege een ongeldige afzender) Onder het kopje Queryregels kunt u o.a. zoeken op:
- Afzender
- Ontvanger
- Onderwerp
Als u de zoekopdracht heeft ingevuld klikt u op ‘Toon Resultaten’