Mijn oude e-mailadres werkt niet meer, wat nu?
Als er bij ons in de administratie een e-mailadres van u geregistreerd staat dat u niet meer gebruikt, dan heeft het niet zoveel zin om de wachtwoord vergeten optie uit te voeren. Het bericht zal dan immers niet meer bij u aankomen. Hoe u er toch voor kunt zorgen dat u weer toegang krijgt tot het klantportaal, leggen wij u uit via onderstaande stappen.
Stap 1
Kijk allereerst even in uw e-mail archief na of u daar wellicht nog ergens de klanthandle en het ingestelde wachtwoord kunt vinden.
Stap 2
Als u de gegevens niet meer kunt vinden, dan kunt u vanaf een willekeurig e-mailadres een bericht sturen naar helpdesk@vdx.nl. Daarin vermeldt u het volgende:
- Uw naam
- Uw domeinnaam
- Het oude e-mailadres
- Uw nieuwe e-mailadres
- uw klanthandle of e-mailadres (indien u die weet)
- Een debiteurennummer of factuurnummer *
* Uw debiteurennummer en factuurnummer staan ook vermeld bij een afschrijving op uw bankafschrift.
Tevens voegt u in de e-mail een kopie van een geldig legitimatiebewijs (Paspoort, ID kaart of rijbewijs) toe. Uiteraard geldt dat u hierop de informatie mag afschermen die niet voor ons relevant is, zoals uw Buger Service Nummer (BSN) en uw pasfoto. Advies is tevens om op de kopie de datum te noteren en dat u deze kopie voor VDX heeft gemaakt.
Voor alle relevante informatie over het maken van een veilige kopie van uw identiteitsbewijs kunt u deze website van de Rijksoverheid raadplegen.
Stap 3
Nadat wij uw verzoek voor het wijzigen van het e-mailadres hebben ontvangen en wij hebben dit geverifieerd, dan zullen wij dit voor u aanpassen. U krijgt hierover bericht van ons, waarna u vervolgens een wachtwoord reset kunt uitvoeren in het klantportaal via https://mijn.vdx.nl.
Voor een uitleg over inloggen in het klantportaal en de wachtwoord reset in het klantportaal, kunt u de volgende FAQ-pagina raadplegen: 'Hoe log ik in op het online klantportaal?'.