Hoe kan ik een upgrade aanvragen?
Wanneer u over de limieten van uw hostingpakket gaat of deze nadert, dan is het mogelijk om uw huidige hostingpakket te upgraden naar een groter pakket. U kunt ook een upgrade aanvragen als u gebruik maakt van de dienst parkeren of koppelen.
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.
Stap 2
Klik vervolgens bovenaan op ‘Domein en Hosting’
Stap 3
Daarna klikt u aan de linkerkant op het domein waarvan u een upgrade wilt aanvragen.
Stap 4
Nu klikt u bovenaan op ‘Upgrade’
Stap 5 | Hosting pakket
In het volgende overzicht kunt u het gewenste pakket selecteren. Als het pakket is aangevinkt, klikt u onderaan op 'Upgraden'.
Stap 5 | DNS-beheer / Doorsturen
Als u DNS-beheer of een doorstuurdienst nodig heeft. Kunt u dit ook via de upgrade optie bestellen. Als de dienst is aangevinkt, klikt u onderaan op 'Upgraden'.
Stap 6 | DNS-aanpassing
Als de DNS-records aangepast dienen te worden kunt u dit onderaan bij DNS-aanpassing aanvinken. Als u bijvoorbeeld de dienst parkeren of DNS-beheer bij ons afneemt, is dit handig om toe te passen.
Upgrade naar Managed WordPress aanvragen
Mocht u gebruik maken van WordPress, dan kunt een upgrade aanvragen naar Managed WordPress. Zie het volgende artikel voor meer informatie: