Wat moet ik doen als ik twee-factor authenticatie code kwijt ben?
Wanneer u twee-factor authenticatie voor het klantportaal heeft ingeschakeld en u bent uw telefoon of tablet kwijt, of u heeft de twee-factor authenticatie-app verwijderd, dan heeft u geen toegang meer tot het klantportaal via https://mijn.vdx.nl. Wij verzoeken u in dat geval contact op te nemen met onze supportafdeling.
Hiervoor kunt u onderstaande template voor gebruiken:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil graag twee-factor authenticatie uitschakelen voor het klantportaal.
Domein(en):
Klanthandle:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het verzoek dient te komen vanaf het e-mailadres wat bij ons bekend. Tevens dient u in het mailbericht ter verificatie een kopie ID-bewijs van de eigenaar mee te sturen.
Meer informatie over het vragen van kopie-identiteitsbewijs is via onderstaande pagina's terug te vinden:
- https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/veilige-kopie-identiteitsbewijs
- https://www.vdx.nl/privacy-statement
Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
Via het volgende artikel kunt u terugvinden hoe u twee-factor authenticatie (2fa) weer kunt inschakelen.