Veranderen de inloggegevens van het klantportaal na de migratie?
De nieuwe URL voor het klantportaal is: https://mijn.vdx.nl
Uw nieuwe klanthandle heeft u per e-mail van ons ontvangen. Het wachtwoord van uw klanthandle is niet gewijzigd. Mocht u het e-mailbericht met uw nieuw klanthandle gemist hebben, dan kunt u via onderstaande stappen de handle opvragen. In het hetzelfde e-mailbericht kunt u eventueel ook het wachtwoord resetten, door middel van de resetlink.
Stap 1
Ga in de browser naar https://mijn.vdx.nl
Stap 2
Als u de inloggegevens van het klantportaal van VDX wilt ontvangen dan klikt u onder het inlogscherm op 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'
Stap 3
In het volgende scherm vult u het e-mailadres in die bij onze administratie bekend is, is gelijk aan die bij Proserve. Als het e-mailadres is ingevuld dan klikt u op 'Verstuur'. (Het e-mailadres wat bij ons in de administratie bekend is, is doorgaans het adres waar wij de facturen heen sturen.)
Stap 5
U krijgt binnen 15 minuten een e-mailbericht van ons met uw klanthandle en een link om het wachtwoord te resetten. (Let op! De wachtwoord reset link zal slechts 1 uur geldig zijn.)
Hieronder ziet u een voorbeeld van het e-mailbericht dat u van ons krijgt als u de bovenstaande stap heeft uitgevoerd:
Stap 6
Wanneer u het wachtwoord heeft gereset, dan kunt u vervolgens inloggen op https://mijn.vdx.nl met de toegezonden klanthandle en het wachtwoord wat u zojuist hebt ingesteld.
Veranderen de inloggegevens van mijn control paneel en FTP-account?
- Nee, de inloggegevens worden tijdens de migratie niet aangepast. U kunt met uw huidige inloggegevens inloggen.
- Mocht u de inloggegevens niet meer weten kunt u deze in het klantportaal terugvinden. In het volgende FAQ-artikel kunt u meer informatie terugvinden: 'Waar kan in mijn inloggegevens terugvinden en resetten?'