Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
Als uw IP-adres door VDX is geblokkeerd, doordat u bijvoorbeeld te veel inlogpogingen hebt ondernomen, kunt u deze zelf deblokkeren door in te loggen op https://mijn.vdx.nl, vanaf het IP-adres welke geblokkeerd is.
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.
Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.
Stap 2
Er zal na inloggen gelijk een melding verschijnen dat het IP-adres is geblokkeerd, waarna u de mogelijkheid hebt om deze te deblokkeren.
Als u de blokkering wilt opheffen klikt u op 'klik hier voor vrijgave' 'Deblokkering kan tot ongeveer 15 minuten duren alvorens het effect merkbaar is.
Mocht dit na 15 minuten nog niet gebeurd zijn, neem dan contact met ons op, zodat wij uw IP-adres voor u kunnen deblokkeren.