Mijn e-mailclient geeft aan dat mijn uitgaande e-mail het limiet heeft bereikt
Waarschijnlijk heeft in het afgelopen uur reeds 100 e-mails verzonden. Sinds de upgrade van het control panel zal de uitgaande e-mail een limiet hebben, namelijk als volgt:
per e-mailadres: 100 per uur
per domein: 1000 per uur
per hostingpakket (subscription): 1000 per uur
Om je huidige waardes af te lezen kijk dan op :
Waar kan ik zien hoeveel mails ik reeds heb verstuurd en waar het limiet op staat ingesteld?
Mocht een van deze limieten voor u niet voldoende zijn neem dan contact met ons op, zodat wij voor u kunnen kijken of dit is uit te breiden.
Als u een melding krijgt van het limiet en u heft zelf nog geen berichten verstuurd, dan kan het zijn dat bijvoorbeeld je e-mailadres misbruikt wordt, u kunt dan het beste uw e-mailwachtwoord resetten en de apparaten waar dit account staat ingesteld goed te controleren op virussen en / of trojans.