Waar kan ik producten en diensten beheren? (Resellerportaal)
Om de producten en diensten te beheren gaat u als volgt te werk.
Stap 1
Log in op het resellerportaal: https://reseller.vdx.nl. Hier logt u in met uw klanthandle en wachtwoord.
Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het resellerportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.
Stap 2
Daarna klikt u op 'Producten en diensten'.
Stap 3
Vervolgens klikt u op 'Producten beheren'.
Stap 4
Vervolgens kunt u een categorie selecteren in het pulldown menu.
Stap 5
Per categorie krijgt u dan een overzicht van de producten te zien met de specificaties daarvan. Eventueel kunt u hier producten 'Activeren' of 'Deactiveren', of het product aanpassen.
Stap 6
Het is ook mogelijk om zelf een nieuw product toe te voegen. Klik in dat geval rechts bovenin het scherrm op 'Product toevoegen'.
Stap 7
Nu kunt u een nieuw pakket toevoegen. Hier vult u de naam in van het pakket, u selecteert de categorie, de OS (Windows of Linux webhosting), de schijfruimte, dataverkeer, het aantal mailboxen en verder of MySQL kan worden gebruikt en het aantal databases wat binnen het pakket van toepassing is. Daarna vult u de inkoopprijs en de verkoopprijs in, alsmede de contracttermijn en de eventuele opstartkosten.
Als u alle velden heeft ingevuld, dan klikt u op de button 'Gegevens opslaan'.