Welke support is er mogelijk op Microsoft 365?
Voor vragen en ondersteuning kunt u bij onze helpdesk terecht.
Wij kunnen u assisteren bij de volgende handelingen:
- Domein toevoegen en DNS configureren (mits in eigen beheer)
- Gebruikersbeheer (gebruikers aanmaken, licenties toekennen en wachtwoorden wijzigen)
- Exchange configureren in het beheercentrum
- Inrichten Sharepoint in het beheercentrum
- Vragen over het beheercentrum
- Ondersteuning bij het instellen van e-mail en Onedrive
- Ondersteuning bij storingen
- Account overnemen vanaf een andere Microsoft 365 aanbieder
Voor overige vragen kunt u ook bij ons terecht. Indien nodig kunnen wij contact opnemen met Microsoft.
Installatieservice (€ 70,00 eenmalig per licentie)
Dit uitgebreide installatiepakket is een eenmalige dienst en omvat een uitgebreide installatieservice:
Migratie van een externe mailbox
Via Teamviewer voeren we op het betreffende apparaat het volgende uit:
- Downloaden en installeren van Microsoft 365 software
- Instellen van e-mail op 1 apparaat (PC of Mac)
- Inrichten van Onedrive voor 1 gebruiker
Teamviewer
Voor de uitgebreide support wordt gebruik gemaakt van Teamviewer. Met Teamviewer nemen wij tijdelijk, samen met u het beheer van uw computer over. Zo installeren wij Microsoft 365 voor u.
Voor onze afspraak is het belangrijk dat u eventueel geïnstalleerde versies van Teamviewer volledig uitschakelt, voordat u onze Teamviewer QuickSupport download en opstart.