Opzeggen domeinnaam en/of dienst in verband met overlijden
Niets is zo vervelend als het overlijden van een dierbare. In een dergelijk geval helpen we u graag de diensten van de overledene te beëindigen. Op deze pagina leggen wij u uit wat er nodig is om dit in gang te kunnen zetten.
Stap 1
Als u na het overlijden van een dierbare nog wel toegang heeft tot het klantportaal dan kunt u ervoor kiezen om de opzegging in te voeren via het klantportaal. Voor een uitleg hierover verwijzen wij u graag naar het volgende FAQ-artikel:
- Hoe kan ik mijn domeinnamen en/of hosting opzeggen?
- Hoe kan ik mijn domeinnamen en/of hosting opzeggen?
Stap 2
Als u geen toegang heeft tot het klantportaal en u heeft ook geen gegevens, of u kunt niet bij de gekoppelde mailbox, dan kunt u een e-mailbericht sturen naar helpdesk@vdx.nl
Hierin voegt u het volgende toe:
- Akte van overlijden
Verder hebben wij van u nodig:
- Uw naam
- Uw e-mailadres
- De relatie tot de overledene
- De naam van onze klant
- De domeinnaam/domeinnamen
- Eventueel de klanthandle of het debiteurennummer
Na ontvangst hiervan zal onze afdeling helpdesk dit vervolgens verder in behandeling nemen en wordt u daarna verder geïnformeerd.
Hierin voegt u het volgende toe:
- Akte van overlijden
Verder hebben wij van u nodig:
- Uw naam
- Uw e-mailadres
- De relatie tot de overledene
- De naam van onze klant
- De domeinnaam/domeinnamen
- Eventueel de klanthandle of het debiteurennummer
Na ontvangst hiervan zal onze afdeling helpdesk dit vervolgens verder in behandeling nemen en wordt u daarna verder geïnformeerd.